divendres, 15 de maig del 2020

FRIDAY 15th-MAY

Hello CACTUS:
How are you? I hope you are fine!
This week we continue learning about Clothes and Seasons. How are
we going to do it? 

Task 1: Fitxa Interactiva.
En acabar la fitxa us demanarà el vostre nom i cognom ( Name and Surname) i enviar. Ready!
CLOTHES ( Clica aquí)

Task 2: Volunteer Work ( Si encara teniu ganes de treballar més podeu fer aquesta feineta). Em podeu enviar una foto de la feina feta al meu email: natalia@escolaelcim.net
CLOTHES ( Clica aquí)

Task 3: Enjoy playing these games about Clothes. Start doing Review-
Slow- Fast.
You can practice a lot!!!

6 comentaris:

  1. Bon dia, a la task 1 no ens deixa accedir.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia! Torneu a provar més tard. Deuen ser problemes tècnics. Jo he estic rebent sense problemes d' altres companys. A vegades els servidors es colapsen!

      Elimina
  2. Hello,
    el número diez ha costado un poco más ya que está confundido: Daba la opción de shirt pero era skirt.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hello Eizan! És un error! Miro de solucionar-ho.
      Gràcies!
      Natalie

      Elimina
  3. Hello Natalie, m'ha agradat molt l'activitat.


    Arlet Aguilera

    ResponElimina