divendres, 24 de gener del 2020

Song: Do you like.....?

11 comentaris:

  1. M'AGRADA MOLT AQUEST VIDEO

    ResponElimina
  2. Natali m'agrada molt T'ESTIMO MLOT

    ResponElimina
  3. NATALI M'AGRADA MOLT AQUEST VIDEO T'ESTIMO MOLT GUAPÚISSDIMA
    LOVE

    ResponElimina
  4. natali amb a questa canço e apres com es diuen tots els aliments amb engles

    ResponElimina
  5. m´ha agradat perque he apres els noms de els menjas

    ResponElimina
  6. M'agrada tot pero el que mes m'agrada ets tu i l'english!!!!!POL FARRAN.TU SI QUE EN SAPS NATALI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.!

    ResponElimina
  7. M'ha agradat molt.
    Alejandro

    ResponElimina
  8. Hello Natali,this video he has taught me, where to use do you like.thank you.Alvaro E.

    ResponElimina
  9. Es superdivertit el video m'encanta.

    ResponElimina